bijna! bijna! - Reisverslag uit Noordeloos, Nederland van sabine - WaarBenJij.nu bijna! bijna! - Reisverslag uit Noordeloos, Nederland van sabine - WaarBenJij.nu

bijna! bijna!

Blijf op de hoogte en volg sabine

24 Augustus 2012 | Nederland, Noordeloos

na eindeloos geregel, duizend gemeente, dokters, ggd, ammbasade en school bezoeken is het bijna zover! over een paar daagjes moet ik dan echt afscheid gaan nemen en het (goede!) vliegtuig in stappen, om de 20 uur durende reis naar zuid afrika, port elisabeth te gaan ondernemen! via deze weg wil ik jullie allen (die geintreseerd zijn) op de hoogte houden van mijn avonturen, belevingen, depressies, happy moments enz.
ik zal gaan stage lopen in het E.P Childrens home, in Port elizabeth. wel 10 maanden lang..
Wat mijn taken zullen zijn, zal nog een verassing zijn;) dus ik ben benieuwd! naast dit harde werken zal ik uiteraard ook nog het land doorreizen. voor de eerste keer zal ik dit verslag maar kort houden;)

dus liefs en groetjes van sabine




  • 24 Augustus 2012 - 09:01

    Teus En Aria:

    Sabine, een hele mooie tijd toegewenst, we zullen je belevenissen volgen.

  • 24 Augustus 2012 - 11:32

    Esther:

    Heeee Sabine,
    Helaas geen drankje meer kunnen doen:(,
    Maar bij deze heel veel plezier en natuurlijk een goede reis!!
    Geniet van de 10 maanden!!
    Ben erg benieuwd naar je verhalen!!!
    Liefsss

  • 24 Augustus 2012 - 15:48

    Claudia:

    Heej Sabine,
    Spannend!!! Maar ook super gaaf!!! Ik ga al je belevenissen volgen en zal regelmatig een berichtje achterlaten op je weblog. Altijd fijn om toch niet iets uit Nederland te horen;) Ik ben heel benieuwd wat je allemaal mee gaat maken en hoe je het gaat vinden. Geniet ervan, want het is een bijzondere ervaring. Voor nu wens ik je een hele goede reis toe.
    Groetjes, Claudia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sabine

Actief sinds 23 Aug. 2012
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 17197

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 21 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: